HEDSTRÖMMEN

Idag har det varit en ute dag för hela slanten! Hängde med Ante Tjabo Casper och Adam till hedströmmen imorse vid 8. Dom skulle flugfiska så jag hängde på och fotade lite till deras nya fiske-blogg www.grompefishing.blogg.se ! Blev lite dåligt ljus pga solen på fel ställe (eller mig på fel ställe) men det blev några fina bilder i alla fall! Blev kvar där till fyra, dom fiskade som sagt och jag fotade och njöt av solen, och så grillade vi såklart! Mys :) dom är kvar än haha, jag åkte hem lite tidigare så nu har jag hunnit fixa nya naglar, kikat på missade avsnitt av topmodel Sverige och lagt in alla bilder från dagen på datorn! Skönt :) Imorgon är det ännu en ledig dag!
 
Alla flugfiske killarna! såg en huggorm också..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0