STOCKHOLM

I fredags blev det inte så mycket "firande" av våran femårsdag. Då var jag faktiskt och hälsade på på skolan en sväng, fick lite påskrifter osv. &så hann jag luncha och shoppa lite med eve :) så de va toppen! Sen åkte jag och ante på färna julmarknad en sväng när jag kom hem, det var ingen riktig julkänsla eftersom det spöregnade och inte fanns en snöfläck någonstanns.. Sen blev det tacos, idol och fotbolls mys resten av kvällen!
 
Men igår firade vi lite mer, åkte till Stockholm och checkade in på hotellet vid 3. Sen gick vi och åt god mat och gjorde oss iordning lite på rummet innan vi skulle på nitro circus! Det var grymt att se live :) Men innan vi skulle dit fick jag reda på att man inte får ha med systemkameror/kameror med objektiv in på tele2 arena. JÄVLA SKIT. Där satt jag med en sketen mobilkamera då lixom, killarna vart som sträck över bilden så man såg ju inte ett skit vad bilderna föreställde, så jag gav upp. Satt mest och tänkte " ÅH, tänk vad jag hade kunnat fånga det där tricket med kameran!" eller "ÅH, tänk vad jag hade kunnat zooma och fått en bra närbild på honom med kameran!" Jaja, det var en super bra kväll i alla fall :)
 
Eftersom jag inte fick ha med kameran in på arenan så får ni söka på nitro circus live på youtube.com om ni vill se vad dom gör. Här får ni istället lite bilder från vårat hotell rum!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0