SY KVÄLL

Som sagt så satt jag mig och sydde om alla pärlor på studentklänningen, tog lite tid kan jag säga. Är inte klar med alla än heller men jag tror inte att alla behöver sys om.. Jag sydde i alla fall om dom som satt sämst. Pilligt och ett riktigt test på mitt tålamod. Jag tror alltid att jag har sämst tålamod i världen, men när det kommer till pilliga saker så ger jag mig inte innan jag är klar.
 
Till exempel idag, när det gick åt helvete med en pärla klippte jag bort den och sydde om den igen tills det blev bra, även fast jag blev skit förbannad och mest ville kasta klänningen i sopen. Hehe, och förra julen hittade vi våran julgransbelysning med maaaassor av knutar och trassel i hela, och där satt jag, ca 4 timmar, gav mig inte förrän jag hade trasslat ut skiten! haha. Så jag har nog rätt bra tålamod ändå? eller så är jag bara jävligt envis och vill övervinna det dåliga tålamodet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0