SKÖN DAG

Igår kväll när jag kom hem så kila jag förbi vid sara en sväng, där va ett gäng av mina fina vänner som skulle ut på studentfest senare! :) sen åkte jag till ante och va där resten av kvällen. &imorse gick jag upp vid 10 ca, gick ner till slussen sen och kika när antes bror och mamma fiskade :) dom hade släppt i typ 200 kg fisk igår så de va massa folk där och fiskade! Va där några timmar och sen tog jag och ante en promenad runt eskiln innan jag åkte hem och klippte mammas farbror! Nu ikväll ska vi grilla lite här hemma sen ska jag nog hänga med några vänner :) toppen dag! Det var inte i närheten av så bra väder som igår och förrgår, men det var varmt iallafall :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0