RITNINGAR

Redan torsdag igen. Blev en lugn valborg med mitt hjärta, grillade hos honom med familjen. Sen åkte vi till brasan en stund och kika när dom tände den och hade eldshow innan. Sen blev de mest mys! Va såå skönt att ha sovmorgon igår. Vi tog en promenad efter frukost och resten av dagen fixade jag med ritningar till delprovet som är nu på söndag. Dom är helt klara nu så det känns skönt. Sen tränade jag på festfrisyren också och åkte ut till Ann en sväng. Sen kom ante tillbaka hit på kvällen ♥ Får aldrig nog av honom.
 
Idag efter skolan gick jag till praktiken och rullade en permanent, sen skrev jag ut lite papper tills söndag och nu på kvällen har jag färglagt ritningarna, tagit en promenad, käkat och duschat. De är väl ungefär så det ser ut dom här dagarna. Ska plugga lite teori nu tänkte jag, det är ju faktiskt ett teori prov vi ska göra på söndag också.. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0