MATTEPROV

Ja just det. idag har jag mitt sista matteprov i matte B, "bara" nationella provet kvar sen.. Känns inte som att det kommer gå sådär jätte bra eftersom jag har haft tankarna på delprovet och inte brytt mig i att plugga matte. Men man kommer nog ihåg mycket, hinner plugga lite i skolan innan vi börjar också!

Det ser ut att bli en fin dag idag igen! Ska dra med mig ante ut och gå efter skolan tänkte jag. Slutar ju 1 varannan tisdag så de är skönt :) Sen ska jag till farmor och farfar med pappa en sväng senare! Ha en fin dag :)




Igår kväll vad jag och mamma ute i trädgården en stund för det var så skönt ute. Då klättrar min kisse upp på bo taket på en stege som stod brevid. Tror ni hon vågade klättra ner? Jag fick gå upp och hämta henne.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0