MÅNDAGS VIN

Hej på er! Idag hade vi bara mentorstid och dans i skolan :) dansen gick bättre och bättre så jag tror att vi fixar det ändå! det är ju faktiskt skit kul haha. Våran är rätt seriös om man jämför med vissa förra året, men vi har ju lite urspårnings delar i dansen också ;)  imorgon bitti är det genrep!
 
Efter skolan gick jag Eve Matilda och Patrizia ner på stan och tog ett glas vin på en uteservering, super mysigt!! firade lite att vi inte har några kurser kvar osv hihi. Satt där och snacka och drack vin ett bra tag & så hann vi med en runda på stan också :)
 
&när jag kom hem så hade min klänning kommit från asos! Det var dock en stor reva i hela paketet så jag är faktiskt förvånad att inte klänningen var smutsig eller trasig.. Bara en pärla saknades och det löste jag med att flytta en som satt under armhålan till det stället som syntes mer :) sen satt jag mig och sydde fast massa pärlor på nytt för att dom inte satt så bra. Tillslut var det så pilligt så jag gav upp, får fortsätta en annan dag haha. Men den passade perfekt i alla fall så är skit nöjd ändå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0