KLASSMIDDAG

Igår hade jag sovmorgon för en gångs skull! Sen hade jag bara kundmottagning i skolan och efteråt så gick hela klassen plus 3 lärarna till Tabazco där vi hade bokat bord. Åt både förrätt varmrätt och efterrätt faktiskt.. tyckte att man kan väl slå på stort när vi ändå är ute ;) hehe. (det var ju gratis dessutom, klasskassan betalade, tss).
 
Det var jätte mysigt iallafall, satt först på uteserveringen en stund tills alla hade kommit, sen gick vi in. Jag har nog världens bästa klass och lärare! När man är i skolan hinner man inte tänka på de riktigt. Där är allt bara jobbigt nu för tiden, haha. Kommer faktiskt sakna dom, bara en månad kvar vilket känns helt SJUKT.
 
Blev vitlöksbröd till förrätt, godaste vitlöksbröden jag har ätit tror jag!
 
 
Sen blev det fläskfile, potatisgratäng och bea till varmrätt!
 
 
och sist vit chokladmousse med hallon i botten och typ nötter uppepå till efterrätt! Jättegod..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0