GLADARE

Hittade en ny sida som hade min klänning i lager idag!! glaaad. Fast blev på lite dåligare humör igen när en liten helg trip som jag och ett gäng vänner skulle åka på nästa helg blev inställd :( men jaja, vissa saker kan man inte göra så mycker åt. Klänningen får jag hem nästa vecka iallafall! Får hoppas en storlek större passar och inte är för stor istället haha.
 
Imorse i skolan tränade vi lite på dansen inför utklädnadsshowen (alla utgångselever klär ut sig och gör en dans som hänger ihop med utklädnaden, vinnaren får springa ut först på student dagen). Efter det gick jag och åt med matilda evelina och laura! mina fina. Sen tog jag tåget hem med sofi och så gick vi till salongen och jag slingade hennes hår, blev super fint tillslut. Det blev dock något konstigt med den första slingningen så hon blev alldeles för askig i huvudet och inge ljusare. så konstigt.. Men vi gjorde om allt på ett annat sätt och då blev det toppen :)  tog dock dubbelt så lång tid men, tur att jag inte hade fler kunder .
 
Sen har jag hunnit ta en promenad med ante också! super fint ute idag, lite synd att man inte hann vara ute på dagen. Imorgon står jag ju inne och jobbar 9-6 igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0