ÄNTLIGEN

Det har varit en lång dag idag. Gick upp 05.20, tog bilen till västerås ca en timme senare så att jag var där i tid och hann packa upp allt innan samlingen kl 8.

Jag tror att jag hade en bra dag idag! Dom flesta momenten gick bättre och lättare än vad jag trodde att dom skulle göra. Så det var skit skönt :) fast jag satt ändå och var 100% på att jag inte skulle klara alla moment. Men när jag kom in i rummet med bedömmarna efter alla moment var klara och dom sa " du har klarat samtliga moment" så kändes det SÅ skönt! Jag klarade alltså delprovet! Det skulle ha känts tungt att behöva göra om faktiskt. Jag och ante firade med lite gott på max efteråt haha.

Det var en upplevelse iallafall. Att få gå igenom den här dagen med några av mina fina klassisar var jätte skönt. Vi har nog alla varit stressade, nervösa, trötta, hungriga, glada och sura under den här dagen. Men det gick bra för oss alla! Dom andra kuggade bara på ett eller två moment av sex. Summering: Skönt att det är över och godkänt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0