ÄNTLIGEN

Imorse hade jag det sista provet i skolan. Tänk att jag ALDRIG mer kommer behöva plugga inför ett prov? Jo okej, inför slutprovet och ifall att jag någon gång skulle komma på den hemska tanken att plugga vidare. Men inte nu på ett bra tag i alla fall! Matte provet gick dock åt helvete tror jag. Men hoppas på ett G ändå.
 
Nu är det alltså officiellt slut på prov och inlämnings uppgifter, nästan föralltid. Nu är det bara det roliga kvar. Student veckorna och studenten! Sen börjar allvaret med jobb och mer ansvar. Men är det något jag vill så är det att klara mig själv och ett jobb känns som en bra bit på vägen :) Hinner dock bara jobba en månad sen tar vi 3 veckors semester! Så man kan väl säga att efter semestern börjar allvaret, PÅ RIKTIGT.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0