TÅGRÄDD

Jag blev helt plötsligt för några veckor sen rädd för att åka tåg. Fattar ingenting eftersom jag har åkt tåg varje vardag i tre års tid utan problem!

Här är mina tankar när...

..tåget bromsar hårt - nu krockar vi
.. tåget svänger - nu vickar vi
.. tåget "guppar" till - nu spårar vi ur
.. tåget tutar - nu kör vi på något
.. tåget låter konstigt - nu ramlar ett hjul av

Alltså? på riktigt. Jag har aldrig brytt mig förut och nu sitter jag på helspänn när något av det här händer och försöker tänka på vart jag skulle kunna hålla i mig ifall vi faktiskt skulle spåra ur haha.

Jag var med i en olycka med tåg som körde på en bil för några månader sedan. Men hade det varit därifrån jag har fått rädslan så borde den kommit för länge sen? Jaja, nu är det bara ca 3 dagar tågåkande kvar! :)

Kommentarer
Postat av: clarissa

Kommer säkert p.g.a. olyckan....blir ofta en fördröjning av reaktionen...brukar ge sig med tiden, som tur är ! Kram !

2013-06-05 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0