STUDENTFEST

Ja som sagt jag tar allt från början så i onsdags kväll blev det studentfest för min del! kilade hem till sara vid halv 7 och fixade iordning mig lite innan vi drog till linnea på förfest. Där va de massa folk så vi körde lite lekar eftersom linnea fyllde år dagen innan :) jätte kul va det i alla fall. Jag och sara var militärer, temat var "Oj, jag kom visst fel". &jag hade ingen utklädnad för jag kom på några timmar innan att jag ville ut haha. Så vi var väl påväg till militäranläggningen egentligen då? Det var en toppen kväll på krogen också, träffade gamla vänner, dansade massor och umgicks med älskade människor ♥ Sen avslutade jag kvällen hos min fina pojkvän!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0