STUDENTEN 2013

Studenten var helt fantastisk. Vi hade champagne frukost vid 7 på morgonen, käkade jätte gott och drack champagne med hela klassen hos eve! Sen åkte vi till skolan 9 där det var lite utdelning av blommor till lärare, betygs utdelning, tal på scenen, osv. Kändes lite konstigt när vi sa "det här är sista gången vi sitter här..". Sen kl 11 började utspringet! Vi var näst sist så man hann bli lite nervös kan man säga haha. Men det gick bra, mötte upp familj och släkt utanför och tog massa kort och fick massa saker hängda runt halsen. Det blev iofs så tungt så jag fick ta bort hälften innan jag skulle iväg med flaket haha :)
 
Sen åkte vi flak 12-2 och det kan vara det roligaste jag gjort! Det var så sjukt, alla hoppade och skrek till hög musik och MASSOR med folk stog och kollade runt hela stan och fotade osv. LYCKA var väl vad man såg vart man än kollade. Sen åkte jag hem till Fagersta och hade min mottagning här med nära&kära! Familjen hade gjort iordning så fint med mat och dukning och allt sånt där tills vi kom! Så då blev det massa käk, efterrätt, fotning och paket öppning! Fick massor med fina presenter! Bland annat en kamera, massa smycken, pengar, presentkort, flytta hemifrån saker och så :) SÅ nöjd med allt ♥ Sen åkte jag tillbaka till Västerås på kvällen och förfestade hos en klasskompis innan vi kilade till bmb där vi var resten av kvällen!
 
 
 
 
 
 
 
Blandade bilder från olika kameror och både från morgonen, dagen, kvällen, natten. Kommer fler bilder från flak osv när jag har fått dom!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0