SJUK

Jag är super förkyld, hostar, snorar, lock i öronen, hes, ja allt. Usch. Just nu gillar jag inte att ha ett jobb där man aldrig kan sjukanmäla sig haha! Behöver vila upp mig.. Fick världens host attack idag när jag hade kund, fick gå in bakom i några minuter och torka tårar, dricka vatten, snyta mig och ta halstablett. Stackars kund alltså, jag skulle sprungit därifrån haha. Men vi har väldigt snälla och förstående kunder på våran salong, nästan lite förvånande ibland att det inte kommer fler bittra människor och fixar håret! haha. Men det är väl tur för oss :) Majoriteten av våra kunder är underbara.
 
Igår efter jobbet firade vi morfar Leif som fyllde år! Blev käk och tårta uppe vid dom på inglasade verandan :) mys! Sen va de bara att dricka honungsvatten och ta Alvedon och sova haha.. åh. &idag efter jobbet har jag betalat skatten (restskatt.....), lagat mat till familjen och kikat runt lite på olika kurser jag vill ta. Mer om det i nästa inlägg! Nu ska jag sova, hoppas på att må bättre imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0