MÖSSPÅTAGNING

Eftersom jag inte har uppdaterat här på länge så tänkte jag ta allt från början. I onsdags hade vi student foto, student lunch och mösspåtagning. Har lite bilder därifrån som jag ska lägga upp här under! Vi började med att fotas tillsammans med hela klassen och sen en och en. Sen åt vi lunch med klassen och sist hade vi mösspåtagning på scenen. Då pratar rektorn och andra lärare lite, esteterna dansar osv, sen delas stipendier ut. Jag fick ett frisör stipendie på 5500 kr! Det var helt sjukt, var så chockad och glad haha!
 
Efter skolan så kom madde och fotade mig och ante i våra studentkläder med sin grymma kamera så att vi fick lite fina bilder :) sen blev det studentfest på kvällen. Visar bilder därifrån i nästa inlägg! :)
 
Studentfoto/studentlunch/mösspåtagning:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0