MÅNDAG

Idag har jag haft fullt upp igen haha! Imorse kl 9 var jag iväg och färgade håret på salongen, samma färg som förut, super nöjd :) den hade släppt så mycket nu. Sen åkte jag direkt och fixade naglarna efteråt, och dom blev också jätte fina! Hade tänkt köra på fransk manikyr men skippade det och valde glitter istället :) sen har jag hunnit klippt mamma och Magnus, testat frisyr till studentmössan, tagit nytt passfoto, plockat lite och så. Tänkte lägga mig tidigt idag, imorgon har vi studentkampen!! Tävlingar eller nånting liknande mot andra klasser på skolan, ska bli skit kul :) vinner vi får vi springa ut tvåa på studenten! Så vi satsar på det ;)
 
 
Bilder från idag, Naglarna, studentmössan och imorse med färg i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0