LÖSHÅR

 
Jag har länge funderat på att gå en kurs för att lära mig fästa löshår med hjälp av olika metoder. Det finns ju en del, med fläta, mikroringar, keratinvax, clips, osv, ja ni vet. Just nu står det mellan mikroringar och keratinvax, clips använder jag ju själv så det kan jag ju i princip. Och fläta vet jag inte om så många använder sig av längre?
 
Frågan är ju bara om keratinvax eller mikroringar är bäst att kunna? Jag är inte så insatt i löshår egentligen men tycker att det är roligt och användbart. Vi fick en gratis kurs när vi gick i skolan så jag tänkte använda den. Sen kan man ju faktiskt ta en till kurs i en annan metod och betala själv! så vi får se hur jag gör..
 
TIPSA GÄRNA OM FÖR/NACKDELAR MED KERATINVAX OCH MIKRORINGAR. tack!
 
 
Jag med mitt löshår i. Använder som sagt clips, lätt att ta ur och i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0