FIN DAG

Hej igen! Blir lite dålig uppdatering här dom här veckorna. Mycket att göra och när jag är ledig orkar jag inte sitta vid datorn en massa.. :) Igår jobbade jag hela dagen iallafall, sen blev det kinamat med mamsen på kvällen och senare hängde jag hos ante :)

och idag har jag varit hos antes mormor och morfar hela dagen med hans syskon, mamma, låtsas pappa och morföräldrar. Det har varit en super fin dag!:) vi har målat en stuga på gården, grillat, spelat lite badminton osv. mys :) Som ett plus har jag fått lite färg också! haha. Nu på kvällen har jag och ante myst framför en film med melon och jordgubbar ♥ och nu ska vi se en till! ska se alla fast and furious filmerna från början har vi tänkt. Typ dom enda filmerna vi båda tycker är riktigt bra haha :-) Jaja ha en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0