ANTES STUDENT

 Igår tog pojkvännen studenten! :) så stolt över honom ♥ En jätte bra dag med min familj, hans familj och släkt :) Började morgonen med att kika när dom sprang ut, sen hängde jag med hans bror, syster mfl upp på stan för att kika på flakåket! Log så fort jag kollade på alla som stog och skrek av lycka, jag stog ju där förra veckan och vet hur det känns ♥
 
Blev lite för mycket av det goda på morgonkvisten kanske, så ante låg typ I sin mat och åt när vi kom hem och skulle käka smörgåstårta, haha. Vi andra hade roligt åt honom i alla fall :) Åt god mat och hängde vid ante med släkten hela dagen. Fint väder fick vi också! Har lite bilder från morgonen i alla fall som jag lägger upp här under :) På kvällen blev det lite alkohol med vänner och familj, sen somnade vi. Planen var att vi skulle ut senare men det blev inte riktigt som planerat kan man väl säga, hehe. Hoppas ni som kom ut hade en jäääkligt rolig studentkväll i alla fall! :) och grattis alla ni!
 
OBS. Är det någon som verkligen inte vill synas här så säg till så tar jag bort bilden. Men jag har i alla fall försökt valt bilder där alla är beredda på att jag fotar och ibland klippt bort vissa som inte varit förberedda.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0