SEMESTER

Veckan har sprungit förbi och imorgon är det redan fredag! Har haft fullt upp efter jobbet med saker som behövts göras och idag var inget undantag, klippte Magnus först så han ser vårdad ut i Grekland haha. Sen har jag packat!! Men gud vad dålig jag är på att packa egentligen? vet lixom inte vad som är "lagom" att ha med.. Men jag tror att jag har fått till det nu. Pass, pengar, solglajjor, bikini och jeansshorts är väl typ det som behövs egentligen ;)
 
Imorgon får jag äntligen SEMESTER!! En månad har jag jobbat nu, känns helt sjukt! känns som jag började igår, nästan i alla fall. Men det ska bli skönt med ledigt :) imorgon jobbar jag som sagt sista dagen, till 6 så efter det lär jag ha fullt upp eftersom vi åker mot Arlanda på natten! Kan inte fatta att Greklands resan redan är här! Vi åker som sagt till Santorini! :)
 
Kreta förra året!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0