SEMESTER

Idag är min sista semester dag.. känns jääääkligt surt faktiskt haha. Har i alla fall unnat mig ett nytt objektiv till kameran! Var i Västerås tidigare med ante och tjabo och köpte en tv till tjabo, och då fick man en produkt för halva priset så objektivet kostade bara 2000 istället för 4000! rätt nice :) Sved lite mer i plånkan för tjabo tror jag :) .. Köpte ett objektiv med bättre zoom än på det förra. Nu kan jag zooma suuper långt jämfört med det gamla och det blir ändå bra bilder. Skit kul om man ska fota typ närbilder på.. djur? och andra saker som är långt borta.
 
Sen har jag varit på kalas en stund och nu har jag lagt in alla bilder från Tänndalen i datorn så jag ska gå igenom dom senare. Har som vanligt tagit alldeles för mycket och onödiga kort haha.. Vi hade det i alla fall toppen i Tänndalen/Funäsdalen. Fiskade i åar, sjöar, älvar, tjänar, ja jag vet inte vad allt är. Vandrade lite, kika på renar, fjällkor, var på marknad, osvosv. Jätte mysig vecka var det! men den var såklart över snabbt.. Har haft en toppen semester i alla fall, tagit vara på den bra känns det som! Så jag är nöjd :) Nu väntar jag bara på nästa års semester .. :) svider lite när man tänker så.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0