PINGLAN

Idag har eve varit här och hängt med mig heeela dagen! Vi tog en prommis upp på landsberget först, har inte varit där på flera år så trodde att det var ett skämt när det var så långt upp haha! När vi tänkte ge upp och vända så såg vi äntligen toppen. Vi vågade oss till och med upp HÖGST UPP i tornet, det var kul tills vi kom på att vi skulle hela vägen ner sen.. :)
 
Sen blev det lunch på kina. Sen lekte eve frisör och färgade mitt hår på salongen och jag klippte henne! Hon klarade sig perfecto! Sen åkte vi ut till morsjön och kände på vattnet, men solen hade hunnit försvinna så vi kände inte för att bada direkt hehe. Så vi åkte hem och startade min as balla skrivare och skrev ut lite bilder direkt från minneskortet! Skriver mer om det i ett annat inlägg kanske. Sen käka vi lite här hemma och sen blev det hejdå, eve ska upp och jobba 8 imorgon och jag tycker faktiskt lite synd om henne.. :) hängde i alla fall med ante robin tjabo och casper till sjöhagen en sväng senare :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0