ONSDAG

Igår efter jobbet (tisdag) så käka jag och mamma kinamat innan jag åkte till ante! Kikade 3D film på tjabos nya tv. Sjukt att det funkar med 3D på en vanlig tv ju, hehe. Eller kanske inte. As ballt i alla fall :) & Idag efter jobbet åkte jag och ante på bilbingo, men vi vann ingenting, värdelöst. Men de va mysigt ändå! nu är det bara 2 dagar kvar innan helg. ska bli  SÅ skönt. Hehe, jag är inte världens arbetsmyra än om man säger så. Ovant är det ju, verkligen.
 
Fick hem mitt motljusskydd till kameran igår också! har dock inte hunnit testa det eftersom det bara regnat nu. Men ska göra det och ta bild med och utan och se skillnaden sen. Tror det blir toppen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0