IDAG

Hej på eer. Idag har jag slappat. Det är ju fortfarande semester ;) hehe. Gick ut och la mig och sola med mami imorse för det va helt okej väder. Sen på eftermiddagen klippte jag morfar Leif och sen åkte jag till farmor och farfar med pappa och hälsade på! :) dom fick lite mini presenter från Santorini också hihi. Sen har jag bara suttit ute i kvällssolen med mamma och Magnus och druckit ett glas rosé och nu väntar jag på att grillen ska bli klar för användning! Fläskytterfilé och kroketter blir det ikväll, mummaaa
 
Igår blev det också lite sol, sen klippte jag morfar Sigge och sen var jag till banken och växlade tillbaka euron! Sen fixade jag med alla Santorini bilder som ni kanske märkt haha. Ante åkte till sälen för fiske igår morse och kommer hem imorgon kväll/natt. Så det är lite tomt nu utan pussar och kramar som jag varit van vid en heel vecka i sträck :) hihi. Men imorgon kommer han ju hem igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0