HELGEN

Min helg har varit toppen! I fredags efter jobbet var jag så trött så det fick blir en myskväll framför en film med mamma! och på lördagen grejade jag lite hemma på dagen innan jag kila hem till sara på förfest. Hängde där med fina vänner till lite senare då vi kilade till hamnkrogen! as bra kväll! ♥ nattkäk blev det med ante och robin också, godaste kebabtallriken.
 
På söndagen sov vi lääänge, till typ halv 2? sen åkte jag ante tjabo och filip och käka pizza.. haha nyttig jag har blivit va.. usch. Sen var jag och ante förbi vid morfar&gittan en sväng, gullade med kattungarna och fikade lite (jordgubbar). Sen blev det tacos och tvmys på kvällen :) Känns tungt att det är en hel fullsmockad jobbvecka kvar innan semestern. Men måndagen har ju redan gått och på fredag natt åker vi till Grekland!! Så jag ska väl inte klaga, bara att kämpa på sista dagarna nu :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0