SKOLAN

 
Hej hallååå, gick jätte bra i lördags (när vi fixade hår till bröllopet). Små tjejerna blev så söta! Jag kilade hem en stund efteråt sen åkte jag ut till larsbo där antes familj va. Blev lite spel och lite födelsedags fika och lite tv osv.. :) &i söndags när jag kom hem tog jag en promenad! så skönt. Måste verkligen ta tag i träningen och promenaderna igen haha. Man kan ju faktiskt gå fast det är vinter!
 
Igår va jag ledig, sov länge, spelade sims och så gick jag och ante på en lång promenad! Sen blev de lite matlagning och tv med familjen på kvällen. 
 
Skolan började ju som sagt idag, efter det sköna lovet. Igår kväll när vi skulle sova sa jag "det ska faktiskt bli roligt med skola igen", ångrade mig så fort jag klev innanför dörren på första lektionen. haha, glad att det snart är över. Fast iofs så kommer jag sakna tjejerna super mycket.. ♥
 
Lunchen idag! mums
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0