SJUK?

Igår åkte jag faktiskt till sjukhuset för att ta prover i halsen. har varit sjuk i ca en månad nu med ont i halsen från och till, men det visade ingen halsflus eller så så de va väl skönt! kila och käka med mamma på Kina på kvällen, as gott :-) sen blev de lite farmen och lite annat haha, de är ju så dåligt egentligen.. tjafs och tjafs.

Idag däremot kika vi på nya programet roliga klipp. Då va tjabo (min pojkväns bror) med på ett klipp där han ramlar av en skateboard och flyger in i rampen, haha ser så sjukt ut! as kul verkligen :) att anders timell kommenterar klippet skrattandes är ju också rätt skönt :) haha. Det finns att se på reprisavsnitt ca 17 min in i programmet.



bjuder på en bild på mig och mormor från när jag va liten! hihi


Kommentarer
Postat av: mommo

naaww... gullig du var i solglajjer min lilla gräddkola !!! <3

Svar: hihi. <3 :*
Sanne

2013-01-11 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0