PROJEKTARBETE

Som jag kanske har sagt förut så har jag matilda och eve under hösten jobbat mycket med vårat projektarbete. Vi har gjort en inspirationsbok med hår och smink som är lite "annorlunda" eller man kanske kan säga "konstigt" ingenting man går runt med på stan. Vi har testat lite olika frisyrer och sminkningar och haft olika teman som vi har jobbat efter. Det har varit skit kul verkligen, vi har själva varit modeller för dom olika temana så de har också varit kul :) tänkte slänga upp några bilder på mig från mina 4 teman.
 
Eld.
 
Form. Sämsta ljuset men what to do.
 
Militär.
 
 
Skräck.
 
Matilda och eve har varit teman som t.ex is, godis, blommor, tandborstar, frukt, osv. Ni får nog se några av deras bilder nån gång också :) hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0