LÖRDAG

Igår var jag ledig! så himla skönt. Ante kom hem och väckte mig efter sin enda lektion med nybakade bröd, så fick jag frukost på sängen :) mys. Sen kila han hem och jag fastnade framför sims igen .. haha, sen kom han tillbaka vid 5 och hjälpte till och laga mat osv, blev lite tacos igen här hemma, så gott! Sen åkte vi hem till honom lite senare och så kom robin&sofhia dit en stund och snacka lite :)
 
Idag sov vi ut till 12 ca, låg kvar i sängen en bra stund, så skönt och vara ledig :) Sen kila jag till arena och tränade en stund vid 1, känner att det är dags nu haha. Det svåraste är ju bara att komma igång! körde lite mjukstart så de blev bara 40 min. Känns så sjukt skönt efter man har tränat iallafall! tog en promenad hem sen också, skönt och få lite luft :)
 
Bild från skolan, fick lära oss att fästa brudkronor, slöjor och tiaror :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0