HJÄRNANVÄNDNING

 
Finns det ens ett ord som heter så? försöker iallafall använda min hjärna på bästa sätt just nu för att komma ihåg vilka människor som har beställt new body saker av mig, och vilket paket som tillhör vilken person.. haha åh. Jag har totalt tappat bort beställningslappen, har letat överallt hemma, hos ante, på mammas jobb, i alla bilar. Men den finns inte, och jag kommer inte ens ihåg vart jag hade den sist.. haha smart tjej. Trodde de skulle bli lätt ändå att lista ut vem som har köpt vad men när inte alla själva riktigt vet vad dom har beställt ( de va ca 1 månad sen dom beställde ) så gör det ju det hela lite svårare.. :)
 
Men har nästan löst det nu .. Har dock ett paket tshirts och ett paket strumpor över som jag inte vet vart dom ska. &så är jag inte 100% om jag har skrivit rätt namn på några av dom andra paketen heller.. Blir spännande det här :) en mimmi (chefen) som har handlat är utomlands (hon har handlat mest) tss, så måste höra med henne vad hon har köpt.. om hon kommer ihåg ;)  men det löser sig, som eve skulle ha sagt :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0