FREDAG

Igår kväll blev de häng med ante och robin hela kvällen, snack och lite film/tv! sen stannade jag kvar hos ante och mös och sov kvar där. &idag när han hade skjutsat hem mig så fastnade jag framför sims, helt sjukt va man inte vill sluta spela hahah. Hann iofs med en promenad tidigare också så har inte bara suttit inne ;) nu på kvällen blev de tacos och gladiatorerna med familjen ♥
 
går och lägger mig redan nu för imorgon bitti ska jag upp kl 6.. inte så skönt haha, men jag ska fixa hår på två små tärnor och kanske någon gäst till mimmis bröllop :) (min handledare på praktiken/blivande chef på jobbet;) )  så det är ju något roligt jag ska upp för iallafall! lyx dom som drar till thailand efter bröllopet också! såååå härligt.. :) godnatt på er!
 
 Linnea sofhia och jag på nyår!! (jag och linnea verkar tro att sofhia är en dvärg, även fast hon faktiskt är längre än mig, vi lixom hukar oss på varje bild vi tar med henne, hahaha.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0