SÖNDAG

Helgen flög förbi som vanligt, haha. Imorgon och på tisdag ska jag jobba 9-4, ska hinna med lite träning och plugg också tänkte jag. Men resten av veckan är jag ledig (lov)! men har ändå rätt mycket saker som ska göras, projektarbete, 100 dagars festen, bodaborg, träffa frida som kommer hem, ut här hemma, kanske larsbo osv. Men man ska väl ta vara på loven antar jag :) snart är det ju slut på dom haha ... fy
 
Idag och igår har jag och ante kokat ägg till frukost, plus knäckemackor med kalkon och youghurt med mussli&bär. Super gott verkligen. Har verkligen sovit ut i helgen också, har varit skit skönt. Älskar när ingen av oss har någon tid och passa, även fast man vaknar 10-11 så vet man att man kan sova mer om man vill, och även om man är pigg så kan man ligga och dra sig lite till ändå. Älskar att sova haha, åh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0