SNORPAPPER

Ja inlägget kommer handla om det rubriken säger, snorpapper. Jag har verkligen några saker som jag stör mig så sjukt mycket på/äcklas av hos andra människor. Bland annat när folk snyter sig, ljudligt och länge t.ex när man sitter och äter, eller på tåget när man äter frukost eller så. Det är så himla äckligt, skulle kunna spy på människor som gör så haha. Sen tar dom ju det hela snäppet längre när de lägger ner det snoriga pappret i jackfickan för att använda det igen nästa gång det är dags. Alltså på riktigt? undrar hur mycket snor det är utsmetat i deras jackfickor. haha jag dööör det är så äckligt..
 
Äldre människor brukar ofta göra så, jag vet inte om det har varit så "förr i tiden" och sen har dom fortsatt med det hela livet. Men det finns många yngre vuxna som också gör så, och jag vill bara spy varje gång jag ser det. Man kan väl åtminstone stappla några steg till tågtoaletten (om det nu är där det händer) och snyta sig där och sen kasta pappret där, då slipper dom ju dessutom slösa på sina näsdukar om det är hushållning det handlar om (när de använder samma flera gånger menar jag). Det är ju så löjligt att man ens bryr sig men det låter ju så äckligt när man hör snoret flyga ur näsan och i pappret, de riktigt bubblar ibland. Nej usch nu ska jag sluta annars spyr jag. Jag tror många förstår mig iallafall. haha åh..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofhia

Usch jag hållet med dig! Så jävla vidrigt!!!

Svar: haha jag veeet!!
Sanne

2013-02-21 @ 21:07:27
URL: http://sofhiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0