SNARTSNART..

Tänkte skriva ett snabbt litet inlägg innan jag ska sova. Idag har det varit en lugn dag i skolan! var på studiebesök i en moské imorse med klasserna, sen käka jag eve matilda och lau lunch på stan! gottis. Resten av skoldagen hade vi kundmottagning till 5. Min kund dök dock aldrig upp så jag och några andra gjorde iordning 100 dagars kalendern! vi kommer börja kryssa av dagar när det är 100 dagar kvar till studenten alltså. det ska dit bilder och lite sånt men annars hann vi med väldigt mycket idag :) skit kul.
 
Har hunnit med och träna hela veckan också, duktigt! så skönt. Tränade lite med sofhia i förrgår också :) &imorgon ska jag köra ett mage&rygg pass plus lite gym. Börjar komma på fötter med träningen igen!
 
 
(när jag tog bilden va vi inte klara, vi skrev datum på varje nummer och speciella saker som händer olika datum. &i mitten skrev vi STUDENT 2013 i den stora svarta ringen, 1:an ska alltså inte vara där haha)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0