SÅ SJUKT

 
Jag blir typ i chock av att kolla på dom här bilderna, förlåt men vilken jävla idiot.. VEM gör såhär? hon har alltså tatuerat in sin pojkväns namn ÖVER HELA ANSIKTET. alltså jag dör, haha.. Det är så stört att jag knappt vet vad jag ska säga om saken.. Att överhuvudtaget tatuera sig i ansiktet tycker jag är idiotiskt, måste man verkligen ha en just där lixom? där du alltid kommer se den och aldrig kan täcka den.. sen att skriva sin pojkväns namn, det har väl bevisats SÅ många gånger att folk som gjort det sedan blivit dumpad och så är dom fast med det där namnet på kroppen och ångrar att dom en gång gjorde den, &den här tjejen väljer inte bara att göra en fet tatuering över hela sitt ansikte utan även skriva pojkvännens namn där.
 
blir helt frustrerad, vill fråga henne massa saker, hur tänkte hon? vad säger hennes pojkvän om det här? (jag skulle bli GALEN) tänk om han nån gång dumpar henne? kommer hon någonsin träffa någon ny pojkvän om det händer? Tjejen har dessutom förstört sig själv medvetet. jag tror många förstår mig. tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0