KLÄNNINGAR

 
Satt och letade lite efter studentklänningar och hittade dom här två som jag gillade! klickade hem båda 2 så får vi se vilken jag behåller, om jag behåller nån. Får se hur dom sitter på först :) man lär ju ha 2 vita klänningar, ifall du spiller under studentlunchen så lär du ju ha en ny till själva studenten. Till själva studenten skulle jag vilja ha någon mer "unik" men ändå mestadels vit och fin. Hittade en som jag blev kär i (under den här texten) men den kostade över 2000 kr ...
 
så sjukt fin.. vill ha en som liknar den här, som är lite annorlunda upptill sen kan den gärna få vara vit och lite vippig nertill, men inte FÖR vippig. Om det är nån som har något tips om en hemsida som har något liknande så hör gärna av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0