FETTISDAGEN IGÅR

Igår blev de fullt upp! slutade skolan vid 1, när jag kom hem 2 så tränade jag en timme sen hann jag hem och duscha lite snabbt innan jag skulle iväg med morfar och klippa hans pappa! &resten av kvällen umgicks jag med ante sofhia och robin hos robin, käka lite semlor och snacka massa, mys ♥ skjutsade hem ante sen och gick och la mig direkt när jag kom hem, han va ledig idag så jag kände att han kan väl få sitta hemma med brorsan och spela eller nåt hela natten för en gångs skull.. haha ;)
 
Idag hade jag en timmes sovmorgon iallafall, tss. Hade prov på morgonen som gick bra vad jag tror iallafall. &så kundmottagning på em, klippte en tjej som hade super långt tjockt hår, hon ville klippa av nästan 2 dm, lite läskigt med såna kunder, man vill bara säga NOOOOO, DON´T DO IT! men det blev bra :) Nu väntar jag på ante, vi ska laga mat till familjen ikväll, blev as sugen på egen gjort pizza med tacobröds botten, så de fick de bli! ha en fin kväll. Glöm inte alla hjärtans dag imorgon.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0