BODABORG

Imorse vid 8 åkte jag ante casper och mattias mot karlskoga och bodaborg! var framme vid 10 sen stannade vi till ca 2. Gick igenom en hel del rum, för er som inte vet så är det olika "uppdrag" man ska göra, det är olika teman osv i olika uppdrag. Du går in i ett rum, ska räkna ut hur du ska göra för att komma vidare till nästa rum och sådär. Det kan typ vara 4-5 rum i samma tema, så klarar du inte ett rum får du börja om från början. Så det tar ett tag att komma till sista rummet, tror aldrig vi kom dit på något av temana haha. Det finns 107 rum.. Skitkul vare iallafall :) Men jag är ju lite feg så jag förstörde väl lite i något rum för "man kan ju faktiskt göra illa sig..." haha vilken mes jag är. Ni fick se lite bilder från instagram så länge, orkar inte lägga in resten på datorn just nu. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0