LONDON

Imorgon natt åker vi som sagt till London (!!!). Ska bli så himla roligt, bara att komma iväg och se något annat är ju guld. Jobbar hela dagen imorgon så måste fixa allt idag så att jag kan gå hem och sova några timmar efter jobbet imorgon kväll :) Är ju bara där tisdag morgon - torsdag kväll så jag tar bara med mig handbagage. Behövs inte så mycket!
 
Sitter just nu och kikar avstånd mellan flygplatsen, Fulham, London, Oxford street och sådär. Så man har lite koll :) Pengarna är växlade, flygbiljetter bokade, parkering bokad, väskan nästan färdig packad, ja, jag ligger nog rätt bra till. Vi blir ju som sagt ca 10 pers som åker, 7 av oss bor hos jocke. Det blir nog toppen det här! Kommer nog bli grymt dåligt med sömn eftersom vi åker mitt i natten imorgon, men då får de väl bli så då :) Skulle vilja hinna med att shoppa lite men vi får se vad som hinns med. Vi har ju onsdagen fri men då ligger väl många och sover länge hehe :) sen har vi torsdag till ca kl 3 på oss att göra nånting innan vi ska dra oss mot flyget. Gott nytt år i förväg på er!
 
Förra gången jag var i London!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0