22:A DECEMBER

Hej på er! Nu va de ett tag sen jag skrev här igen. Förra veckan jobbade jag till 7 vissa dagar. Har även hunnit fixa fina jul/nyårs naglar, gjort farmor och farfar julfina i håret, färgat mitt hår, beställt sista julklapparna, fixat pepparkaks huset och gjort knäck. Ja jag har väl allt hunnit med en del fast jag haft fullt upp på jobbet :-)

Imorgon är det full körning på jobbet igen, men det känns rätt lugnt när jag vet att jag får tre dagar ledigt efter det :-) Sen blir de lite uppesittar bingo imorgon kväll! Och på tisdag är det ju faktiskt julafton :-) längtar efter kalle, julmat och paket. Hoppas verkligen att det hinner komma lite snö också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0