TISDAG

Hej på er! I söndags hade jag fullt upp med såna där saker som man aldrig orkar göra, t.ex damma rummet, bädda rent i sängen, beställa nya bilder till fotoböckerna, betala faktura, plugga, fixa en egen hörna på vinden med mina "flytta hemifrån saker", kasta gamla grejer, osvosv. Så de va en bra dag, fullt upp med såna grejer som är skönt och ha klart! &igår hade jag praktik, fullt upp där med. &på kvällen tränade jag 2 pass på arena :) sen vare bara hem och käka,duscha och sova. haha roliga dagar jag har
 
Idag efter skolan har jag varit hos farmor och farfar och hälsat på med papi! trevligt ♥ fixade farmor lite i håret också :) sen har vi firat lillebror lite i förväg här hemma med släkten på kvällen! smörgåstårta osv, asgott! Imorgon är det lång dag i skolan, 8-5. Men på kundmottagningen ska jag fixa sanna i håret så det ska bli kul! :) sen ska jag träffa lite vänner på kvällen ♥
 
Något jag idag har märkt att jag stör mig himla mycket på är respektlösa människor, ska ta upp det i ett eget inlägg snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0