TISDAG

Tisdag igen då. Va lugnt i skolan idag, hade lite sovmorgon och på eftermiddagen kom ante robin och matte till min skola en sväng! skulle rita av antes frippa som jag ska göra på delprovet så behövde lite hjälp av lärarn. Man måste göra en ritning på allt man gör på delprovet. Den ritningen ska sen stämma med resultatet, du får alltså inte ändra något under tiden du jobbar som du tycker skulle bli bättre.. sååå drygt. Hatar ritningar.
 
Åkte förbi ica maxi påväg hem sen tog jag och ante en promenad! sen hann jag bara hem och duscha sen kom morfar&gittan hit och åt smörgåstårta! Mamma fyller 45 idag :) grattis till henne ♥ Hon fick 3 par silverörhängen av mig magnus och mattias som va så fina. Sen har hon fått massa annat kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0