ONSDAG

Idag har de varit en lång dag. Vaknade av en mardröm om att folk jagade mig och skulle döda mig, mysigt va? Trodde fortfarande att det var sant när jag gick upp haha. Höll tal på svenskan i skolan, (nationellt prov) och de gick väl bra. Sen hann jag pch matilda göra klart mycket av matten så de va skönt :)

Båda mina kunder som jag skulle haft på kundmottagningen på em dök aldrig upp, så jag har mest städat, hjälpt andra och rullat permanent haha.

Har så ont i huvudet av alla produkter i skolan. Missade 4 tåget med typ 2 min också så efter skolan gick jag och fikade med linnea, emelie, amanda, alexandra och nadia! Så skönt vare i solen! :)



Igår kväll hade vi grill premiär också, as gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0