LORÉAL

Igår va vi som sagt i stockholm med klassen! Vi var på loréals huvudkontor, vi var där förra året också så vi kände igen oss haha. Träffade Monika där som vi har träffat flera gånger. Hon gick mest igenom deras nyheter och nya nyanser som dom hade fått fram :) kul. Sen bjöd dom oss på lunch på en kinabuffé för att det var sista gången dom träffade oss som elever. Gulliga! Gick på stan efteråt och handlade present till mami. Sen tog vi tåget hem vid 2!
 
Hann träna på den där jäkla delprovs frisyren också. Usch vad jag har ångest inför det där provet alltså. Jag är nästan 100% säker på att jag kommer kugga på fler än ett moment. Det känns som att dom som bedömer kommer vara super pilliga med minsta lilla.. bara 1,5 vecka kvar..
 
Första gången blev den här frisyren som bäst. Nu blir det inte alls lika bra tycker jag.. Vill bara göra provet och se vad som är rätt och fel. Jag har ju dock ingen lust att betala ytterligare 1000 spänn för att göra om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0