LARSBO

I fredags efter praktiken så åkte jag ante och tjabo till larsbo! Va där hela helgen, skönt och ta de lugnt lite :) har varit skitväder så vi har mest varit inne, bakat osv. Idag va de massa släkt där ute som firade ante och wille i efterskott :) mysigt. Har precis kommit hem nu, har hjälpt ante att göra klart sitt projektarbete så att han kan skicka in det imorgon! Gissa om vi båda 2 är lättade över att ha våra projektarbeten klara..
 
Imorgon ska jag på kurs i skolan! Jag är inte helt insatt i vad vi ska få göra så vi får se! Vet iallafall att vi ska få prova en ny behandling som gör håret rakare, mindre frissigt, glansigare och sådär. Så det kan nog bli kul :) efter skolan ska ante hjälpa mig byta till sommardäck också! hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0