JOBB

Igår tvättade jag och ante våra bilar, dom blev super rena mot innan haha. Skönt :) älskar att ha ren och glänsande bil! Sen lagade vi egen pizza på tacobröd :) super gott. Hann kika på en till astrid lindgren film också haha.
 
Idag har jag jobbat 9-6, hade så fullt med kunder idag att jag varken hann äta mellanmål eller gå på toa. Haha! Imorgon är det lika fullt :) Jobbar 9-6 då också och så åker jag direkt till larsbo efter jobbet :) mys, ante åkte dit redan idag, vi ska åka och leta efter farmen på torsdag, det ligger typ 2 mil ifrån larsbo. Ska bli skit kul, om vi hittar det :) Så efter imorgon har jag loov fram tills måndag! ska hinna umgås med vänner, umgås med ante som åker till norge och jobbar på söndag, ut på götis på fredag, klippa lite, plugga lite, och sådär :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0