HELGEN

Hej på er. kommer som vanligt inte på vad jag har gjort i helgen så måste tänka en stund.
 
I fredags efter praktiken kila jag hem till ante och fira honom i efterskott, fast släkten hade redan varit där på dagen så de va bara hans moster med familj kvar plus några andra. Vi käkade lite smörgåstårta och så va vi chaufförer till dom fulla vuxna som drog ut på krogen sen haha..
 
I lördags blev det sovmorgon! sen gick vi upp och gjorde as god frukost och satt oss ute på verandan och åt :) så mysigt. Vädret har ju varit toppen i helgen! Sen vid 2 åkte jag till farmor och farfar, klippte christian och så blev jag kvar där en stund och fikade med andra släktingar som va där! Senare på kvällen så grillade jag och ante här hemma i kvällssolen. Super gott! Sen blev de lite film och nötter.
 
Idag har varit en lugn dag det med. Imorse tog vi sovmorgon igen, gick upp och åt god frukost, igen. och sen åkte vi och kika på brorsans fotbollsmatch! 3-0 vann dom med! sen åkte vi hem och tvättade min bil. och så fick vi för oss och grilla IGEN, så vi åkte hem till ante och grillade korv med bröd till hela familjen haha. Sen satt vi ute i solen hela eftermiddagen, åkte inte hem förrän runt 7! Iofs hann vi ner till sjön och prova fiska lite och så. Sen nu på kvällen har jag hunnit göra klart samhälls arbetet också. Ska bara slänga ihop en powerpoint till texten och sen skicka in. Känner att man bryr sig mindre och mindre om hur bra eller dåliga arbetena blir i skolan nu på slutet. Haha, jag får ju iallafall G och i bästa fall VG i samhäll. &de duger bra. Det är väldigt mycket nu på slutet så man orkar lixom inte. Men bara man klarar sig från IG så. puss och godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0