DELPROV

Jag är så stressad över delprovet att jag har lust att skita i allt. Samtidigt som jag vill göra det för att se vad jag får rätt och fel på. Delprovet förstör verkligen sista tiden i skolan, det är det enda jag tänker på just nu känns det som, samtidigt som det känns som att jag ändå lägger ner för lite tid på det.

Jag har skrivit listor på allt jag ska ha med, listor på varje moment, jag har kollat schema tusen gånger, jag har tänkt ut vad modellerna ska ha på sig till och med, jag försöker få ihop ritningarna till varje moment, försöker få ihop det med samåkningar för modeller, försöker tänka om jag behöver köpa något? osvosv.

Veckan som kommer blir en riktig mördar vecka. Gud vad jag hoppas att jag kan vara glad när den är över. Jag ska träna på fest frisyren, permanent, plugga teorin, måla ritningar, plocka ihop alla grejer, ställa iordning vagnen, köpa småsaker som behövs, få tag på ett tidtagarur, påminna modellerna om saker som "tvätta håret dagen innan provet" "använd inte kepa 2 dagar innan provet pga keps randen" "ta på dig en varm färgad tröja så att den passar till hårfärgen" osv. Jag kommer dö. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0