XFACTOR

Har ni sett på xfactor? fredags finalerna drog ju igång igår och jag kan säga att jag skämdes, jag skämdes som fan över juryns beteende.
 
Det började med att jag tror det var andreas som sa till orup att han lett in freja på fel spår för att hon visst kan sjunga låtar på engelska och inte bara på svenska. Sen startade pajkasstningen lixom, nästa gång de va andreas artists tur att uppträda sa orup något dåligt till andreas typ som att "du är värdelös och har förstört det här" om hans upplägg  och låtval till artisten.
 
Marie klagade på att orup hade klätt en artist i skogshuggarkläder, andreas tyckte att ison hade misslyckats totalt med allt, orup undrade hur andreas tänkte när han gjorde si och så .. alltså ni skulle ha hört. Där sitter dom, 4 vuxna människor och bojkottar varandra och allt jobb dom lagt ner på artisterna. Bara för att en började så eskalerade det hela tiden. Ska inte dom vara förebilder för sina artister? man behöver lixom inte säga "det här har du misslyckats totalt med" man kan påpeka vissa saker som man själv hade kunnat tänkt sig gjort annorlunda. Om ni förstår.. alltså shit, blev helt chockad över hur omoget dom betedde sig. Ison va väl egentligen den enda som va någorlunda schysst och inte gav så brutala och elaka kommentarer om alla andras jobb.
 
Tillslut gick de så långt så dom nästan förväntade sig att alla skulle säga negativa saker om varandras artister så när det var fridas tur ( andreas artist ) så sa alla i juryn bra saker. och när andreas får ordet säger han något i stil med "jag vet vad jag gör, lyssna inte på dom här" även fast dom bara hade sagt bra grejer? haha jag dör.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0